Deze sessie vond eerder plaats op woensdag 9 december van 10:00 tot 11:00
Wat onderscheidt succesvolle klantgerichte bedrijven met een naadloze customer experience van bedrijven die marketing- en salestechnisch dezelfde activiteiten lijken te ontplooien, maar niet hetzelfde resultaat behalen? Dat was de vraag waar de expertgroep The Architecture of Customer Engagement mee startte.
Een antwoord op de vraag: Hoe Manutan, Scoupy, Princess en Bouwmaat, Customer Engagement borgen in hun organisatie
Het panel gaat in gesprek over de best practices van customer engagement en geeft tips over hoe je dit kunt aanvliegen.
Robots zijn een opkomende technologie waarvan wordt verwacht dat zij de komende jaren in de retail voor veranderingen gaan zorgen. De ShoppingTomorrow-expertgroep Robots in Retail heeft zich de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn om met robots de
Iedere crisis heeft biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen.
Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.
Aan de hand van ervaringen en succesverhalen vanuit de experts geven we je verdiepende informatie over de mogelijkheden om te groeien. Begin vandaag nog en schrijf je in!
Als er een moment is om een eigen marktplaats te starten, dan is dat wel anno 2020. Hoe doe je dat? Dat leer je in deze sessie.
Sinds de uitbraak van de coronacrisis zijn consumenten wereldwijd anders gaan shoppen. Eerder opgebouwde merkloyaliteit is op het spel komen te staan. Juist nu is innovatie relevant.
MDM is niet alleen een ‘moetje’, het zorgt ervoor dat een bedrijf snelheid kan houden en flexibel blijft. Goed MDM vraagt visie en investeringsbereidheid, zowel in euro’s als in organisatie.
Hoe is het platformlandschap veranderd na de komst van Amazon? Wat moet je doen voor een succesvolle marktplaatsstrategie? Stel je vragen aan expert Emile Valkestijn!
Kijken is van groot belang bij de oriëntatie en aankoop van nieuwe producten en diensten, zintuiglijke beleving daarmee een belangrijke voorwaarde voor de winkel van de toekomst. Hoe pas je visual commerce toe?
De dynamiek rondom betaling verandert. Gemak en data staan meer centraal, maar welke invloed heeft dit op de klantreis?
Stadslogistiek wordt een succes als verzenders, ontvangers, consultants en stadslogistieke dienstverleners elk vanuit hun eigen rol, stappen gaan zetten. Wat zijn goede voorbeelden?
Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote verandering in de user interface. Hoe ga je aan de slag met het implementeren van voice?
Nederland heeft zich ontwikkeld tot kampioen retourneren bij online shopping. Een hoofdpijn dossier voor e-tailers op de Nederlandse markt? Of kun je hier ook wat aan doen?
Vijf validatiemethoden die het meest worden gebruikt door experts voor conversieoptimalisatie: praktijkvoorbeelden en inspiratie! Welke methode gebruik jij?