Hoe ziet de toekomst van betalen eruit?

Q&A | Finance

Deze sessie vond eerder plaats op woensdag 16 december van 14:00 tot 15:00

De dynamiek rondom de betaling verandert. Hoe klanten de aankoop van producten en diensten ervaren verandert. Consumenten winkelen zowel offline als online en ze verwachten steeds meer gemak in elke stap van de klantreis. Ook is er een groter bewustzijn onder klanten van de waarde van hun data die zij afgeven aan de winkelier. Dit groeiende bewustzijn heeft als gevolg dat zij verwachten dat ze optimaal bediend worden in hun klantreis.

Een antwoord op de vraag: Hoe blijf je voorbereid op de toekomst van betalen?

Als (web-)winkelier (vanaf hier gebruiken we de term winkelier) is het belangrijk om voorbereid te zijn op deze toekomst. Winkeliers zullen er bijvoorbeeld achter moeten komen wat klanten over vijf jaar verwachten van de winkelier, in welk tempo de mobiele telefoon een rol inneemt in betalen, welke mogelijkheden winkeliers hebben op het gebied van klantherkenning en loyalty en ze moeten weten hoe ze investeringen in nieuwe oplossingen moeten prioriteren.

Stel al je vragen aan de experts tijdens deze Q&A!

Download de bluepaper Bekijk de sessie

Deze sessies vind je wellicht ook interessant