Deze sessie vond eerder plaats op dinsdag 8 december van 15:00 tot 16:00
We staan nog maar aan het begin van de ontwikkelingen van voice en interactieve dialoog: binnen vijf jaar is voice, aangejaagd door big tech partijen, niet meer weg te denken uit ons leven. Alexa, Google en Siri spelen als voiceassistenten een grotere rol in ons leven, maar spraak zit ook in auto’s, koelkasten en binnenkort in vele andere apparaten. Daarnaast gaan chatbots steeds vaker proactief het gesprek met consumenten aan. Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote user interface verandering.
Een antwoord op de vraag: Welke rol gaat voice spelen in de customer journey en wat betekent dat voor retailers en merken?
Dus moeten alle bedrijven al wat met voice? Ja, absoluut! Niet met een voiceapplicatie om er morgen geld aan te verdienen. Maar wel met het voice gereed maken van je call center en customer service activiteiten en het individueler en persoonlijker maken van al je communicatie. Daar moet je nu mee beginnen om te leren hoe intelligente individuele klantinteractie werkt en om binnen twee tot vijf jaar nog relevant te zijn als de big tech partijen dat als standaard voor consumenteninteractie gebruiken. In deze Q&A kun je vragen stellen over alle aspecten die bij voice en interactieve dialogen een rol spelen en over hun huidige status binnen Nederland.
Hoe is het platformlandschap veranderd na de komst van Amazon? Wat moet je doen voor een succesvolle marktplaatsstrategie? Stel je vragen aan expert Emile Valkestijn!
Sinds de uitbraak van de coronacrisis zijn consumenten wereldwijd anders gaan shoppen. Eerder opgebouwde merkloyaliteit is op het spel komen te staan. Juist nu is innovatie relevant.
Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.
Stadslogistiek wordt een succes als verzenders, ontvangers, consultants en stadslogistieke dienstverleners elk vanuit hun eigen rol, stappen gaan zetten. Wat zijn goede voorbeelden?
Robots zijn een opkomende technologie waarvan wordt verwacht dat zij de komende jaren in de retail voor veranderingen gaan zorgen. De ShoppingTomorrow-expertgroep Robots in Retail heeft zich de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn om met robots de
Het panel gaat in gesprek over de best practices van customer engagement en geeft tips over hoe je dit kunt aanvliegen.
Kijken is van groot belang bij de oriëntatie en aankoop van nieuwe producten en diensten, zintuiglijke beleving daarmee een belangrijke voorwaarde voor de winkel van de toekomst. Hoe pas je visual commerce toe?
De dynamiek rondom betaling verandert. Gemak en data staan meer centraal, maar welke invloed heeft dit op de klantreis?
Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote verandering in de user interface. Hoe ga je aan de slag met het implementeren van voice?
Als er een moment is om een eigen marktplaats te starten, dan is dat wel anno 2020. Hoe doe je dat? Dat leer je in deze sessie.
Nederland heeft zich ontwikkeld tot kampioen retourneren bij online shopping. Een hoofdpijn dossier voor e-tailers op de Nederlandse markt? Of kun je hier ook wat aan doen?
Iedere crisis heeft biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen.
Aan de hand van ervaringen en succesverhalen vanuit de experts geven we je verdiepende informatie over de mogelijkheden om te groeien. Begin vandaag nog en schrijf je in!
MDM is niet alleen een ‘moetje’, het zorgt ervoor dat een bedrijf snelheid kan houden en flexibel blijft. Goed MDM vraagt visie en investeringsbereidheid, zowel in euro’s als in organisatie.
Vijf validatiemethoden die het meest worden gebruikt door experts voor conversieoptimalisatie: praktijkvoorbeelden en inspiratie! Welke methode gebruik jij?