Innovation for Brands: van idee naar realisatie

Q&A | Strategy

Deze sessie vond eerder plaats op woensdag 2 december van 10:00 tot 10:30

Innovatie is de ontwikkeling van nieuwe of verbeterde producten, diensten, markten en/of processen, vaak via het toepassen van nieuwe technologie. Maar liefst 84% van de leidinggevenden geeft aan dat innovatie belangrijk is voor groei. Toch is slechts een klein deel van alle innovatiepogingen succesvol. Waarom moeten merken en bedrijven er dan toch voor kiezen om te investeren in innovatie?

Een antwoord op de vraag: Waarom moeten merken en bedrijven er voor kiezen om te investeren in innovatie?

Wat leer je tijdens deze sessie?

  • Hoe bepaal je als bedrijf in welke innovaties je het beste kunt investeren? 
  • Hoe kun je snel starten met het realiseren van innovaties? 
  • Veelvoorkomende obstakels bij het realiseren van innovaties, en deze te vermijden
Download de bluepaper Bekijk de sessie

Deze sessies vind je wellicht ook interessant