Deze sessie vond eerder plaats op donderdag 3 december van 11:00 tot 12:00
Stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B-testen, bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je hypotheses valideren?
Een antwoord op de vraag: Hoe kun je zonder A/B testen toch hypotheses valideren?
Deze vraag heeft de expertgroep Conversion Optimization zich gesteld en deze beantwoorden ze in de bluepaper. Ze behandelen 5 validatiemethoden die door de expertgroep het meest worden gebruikt. Per validatiemethode beschrijven ze de aanpak en beschrijven ze do’s en dont’s. Ook geven ze je per validatiemethode een concreet praktijkvoorbeeld ter verduidelijking en inspiratie.
In deze Q&A stel je al je vragen over conversieoptimalisatie en de vijf methoden aan expert Jurjen Jongejan.
Aan de hand van ervaringen en succesverhalen vanuit de experts geven we je verdiepende informatie over de mogelijkheden om te groeien. Begin vandaag nog en schrijf je in!
Robots zijn een opkomende technologie waarvan wordt verwacht dat zij de komende jaren in de retail voor veranderingen gaan zorgen. De ShoppingTomorrow-expertgroep Robots in Retail heeft zich de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn om met robots de
Nederland heeft zich ontwikkeld tot kampioen retourneren bij online shopping. Een hoofdpijn dossier voor e-tailers op de Nederlandse markt? Of kun je hier ook wat aan doen?
Stadslogistiek wordt een succes als verzenders, ontvangers, consultants en stadslogistieke dienstverleners elk vanuit hun eigen rol, stappen gaan zetten. Wat zijn goede voorbeelden?
Kijken is van groot belang bij de oriëntatie en aankoop van nieuwe producten en diensten, zintuiglijke beleving daarmee een belangrijke voorwaarde voor de winkel van de toekomst. Hoe pas je visual commerce toe?
Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote verandering in de user interface. Hoe ga je aan de slag met het implementeren van voice?
Vijf validatiemethoden die het meest worden gebruikt door experts voor conversieoptimalisatie: praktijkvoorbeelden en inspiratie! Welke methode gebruik jij?
MDM is niet alleen een ‘moetje’, het zorgt ervoor dat een bedrijf snelheid kan houden en flexibel blijft. Goed MDM vraagt visie en investeringsbereidheid, zowel in euro’s als in organisatie.
Als er een moment is om een eigen marktplaats te starten, dan is dat wel anno 2020. Hoe doe je dat? Dat leer je in deze sessie.
Het panel gaat in gesprek over de best practices van customer engagement en geeft tips over hoe je dit kunt aanvliegen.
Iedere crisis heeft biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen.
Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.
Hoe is het platformlandschap veranderd na de komst van Amazon? Wat moet je doen voor een succesvolle marktplaatsstrategie? Stel je vragen aan expert Emile Valkestijn!
Sinds de uitbraak van de coronacrisis zijn consumenten wereldwijd anders gaan shoppen. Eerder opgebouwde merkloyaliteit is op het spel komen te staan. Juist nu is innovatie relevant.
De dynamiek rondom betaling verandert. Gemak en data staan meer centraal, maar welke invloed heeft dit op de klantreis?