Vijf methodes voor conversieoptimalisatie

Q&A | Marketing

Deze sessie vond eerder plaats op donderdag 3 december van 11:00 tot 12:00

Stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B-testen, bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je hypotheses valideren?

Een antwoord op de vraag: Hoe kun je zonder A/B testen toch hypotheses valideren?

Deze vraag heeft de expertgroep Conversion Optimization zich gesteld en deze beantwoorden ze in de bluepaper. Ze behandelen 5 validatiemethoden die door de expertgroep het meest worden gebruikt. Per validatiemethode beschrijven ze de aanpak en beschrijven ze do’s en dont’s. Ook geven ze je per validatiemethode een concreet praktijkvoorbeeld ter verduidelijking en inspiratie. 

In deze Q&A stel je al je vragen over conversieoptimalisatie en de vijf methoden aan expert Jurjen Jongejan.

Download de bluepaper Bekijk de sessie

Deze sessies vind je wellicht ook interessant