Het Bluepaper Bootcamp programma

Alle expertgroepen van ShoppingTomorrow 2020 houden een online sessie in de vorm van een Q&A, paneldiscussie of webinar, waarbij ze een gratis verdieping geven op de bluepapers. Bekijk het programma hieronder.
Scroll naar rechts

De sessies

Filter op thema:

Drivers of B2B E-commerce Growth

Dinsdag 1 dec 11:00-12:00

Aan de hand van ervaringen en succesverhalen vanuit de experts geven we je verdiepende informatie over de mogelijkheden om te groeien. Begin vandaag nog en schrijf je in!

Door:
Meld je aan

Customer Enagement bij Manutan, Scoupy, Princess en Bouwmaat

Woensdag 9 dec 10:00-11:00

Het panel gaat in gesprek over de best practices van customer engagement en geeft tips over hoe je dit kunt aanvliegen.

Door:
Meld je aan

Retouren: van pijnpunt naar waarde creatie

Donderdag 10 dec 15:00-16:00

Nederland heeft zich ontwikkeld tot kampioen retourneren bij online shopping. Een hoofdpijn dossier voor e-tailers op de Nederlandse markt? Of kun je hier ook wat aan doen?

Door:
Meld je aan

Cross-Border E-commerce na COVID-19

Donderdag 10 dec 11:00-12:00

Iedere crisis heeft biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen.

Door:
Meld je aan

Innovation for Brands: van idee naar realisatie

Woensdag 2 dec 10:00-10:30

Sinds de uitbraak van de coronacrisis zijn consumenten wereldwijd anders gaan shoppen. Eerder opgebouwde merkloyaliteit is op het spel komen te staan. Juist nu is innovatie relevant.

Door:
Meld je aan

Hét moment om zelf een marktplaats te starten

Vrijdag 4 dec 10:00-11:00

Als er een moment is om een eigen marktplaats te starten, dan is dat wel anno 2020. Hoe doe je dat? Dat leer je in deze sessie.

Door:
Meld je aan

In gesprek met je klant: voice en interactieve dialoog

Dinsdag 8 dec 15:00-16:00

Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote verandering in de user interface. Hoe ga je aan de slag met het implementeren van voice?

Door:
Meld je aan

Digital Identity: the new gold

Vrijdag 4 dec 12:00-13:00

Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.

Door:
Meld je aan

Vijf methodes voor conversieoptimalisatie

Donderdag 3 dec 11:00-12:00

Vijf validatiemethoden die het meest worden gebruikt door experts voor conversieoptimalisatie: praktijkvoorbeelden en inspiratie! Welke methode gebruik jij?

Door:
Meld je aan

Het fundament onder het datahuis

Maandag 7 dec 15:00-16:00

MDM is niet alleen een ‘moetje’, het zorgt ervoor dat een bedrijf snelheid kan houden en flexibel blijft. Goed MDM vraagt visie en investeringsbereidheid, zowel in euro’s als in organisatie.

Door:
Meld je aan

Wat is de weg naar een succesvolle marktplaatsstrategie?

Dinsdag 8 dec 11:00-12:00

Hoe is het platformlandschap veranderd na de komst van Amazon? Wat moet je doen voor een succesvolle marktplaatsstrategie? Stel je vragen aan expert Emile Valkestijn!

Door:
Meld je aan

Winkelen met zintuigen: focus op Visual Commerce

Donderdag 3 dec 15:00-16:00

Kijken is van groot belang bij de oriëntatie en aankoop van nieuwe producten en diensten, zintuiglijke beleving daarmee een belangrijke voorwaarde voor de winkel van de toekomst. Hoe pas je visual commerce toe?

Door:
Meld je aan

Hoe ziet de toekomst van betalen eruit?

Dinsdag 8 dec 14:00-15:00

De dynamiek rondom betaling verandert. Gemak en data staan meer centraal, maar welke invloed heeft dit op de klantreis?

Door:
Meld je aan

Hoe wordt duurzame stadslogistiek nu al toegepast?

Woensdag 2 dec 14:00-15:00

Stadslogistiek wordt een succes als verzenders, ontvangers, consultants en stadslogistieke dienstverleners elk vanuit hun eigen rol, stappen gaan zetten. Wat zijn goede voorbeelden?

Door:
Meld je aan

Mogelijkheden en gevolgen van robots voor de fysieke winkel

Woensdag 9 dec 15:00-16:00

Robots zijn een opkomende technologie waarvan wordt verwacht dat zij de komende jaren in de retail voor veranderingen gaan zorgen. De ShoppingTomorrow-expertgroep Robots in Retail heeft zich de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn om met robots de

Door:
Meld je aan