Het Bluepaper Bootcamp programma

Alle expertgroepen van ShoppingTomorrow 2020 hieden een online sessie in de vorm van een Q&A, paneldiscussie of webinar, waarbij ze een gratis verdieping geven op de bluepapers. Bekijk het programma hieronder.
Scroll naar rechts

De sessies

Filter op thema:

Het fundament onder het datahuis

MDM is niet alleen een ‘moetje’, het zorgt ervoor dat een bedrijf snelheid kan houden en flexibel blijft. Goed MDM vraagt visie en investeringsbereidheid, zowel in euro’s als in organisatie.

Door:
Bekijken

Drivers of B2B E-commerce Growth

Aan de hand van ervaringen en succesverhalen vanuit de experts geven we je verdiepende informatie over de mogelijkheden om te groeien. Begin vandaag nog en schrijf je in!

Door:
Bekijken

Wat is de weg naar een succesvolle marktplaatsstrategie?

Hoe is het platformlandschap veranderd na de komst van Amazon? Wat moet je doen voor een succesvolle marktplaatsstrategie? Stel je vragen aan expert Emile Valkestijn!

Door:
Bekijken

Hoe ziet de toekomst van betalen eruit?

De dynamiek rondom betaling verandert. Gemak en data staan meer centraal, maar welke invloed heeft dit op de klantreis?

Door:
Bekijken

Vijf methodes voor conversieoptimalisatie

Vijf validatiemethoden die het meest worden gebruikt door experts voor conversieoptimalisatie: praktijkvoorbeelden en inspiratie! Welke methode gebruik jij?

Door:
Bekijken

In gesprek met je klant: voice en interactieve dialoog

Voice wordt na klikken met de muis en swipen op de smartphone de volgende grote verandering in de user interface. Hoe ga je aan de slag met het implementeren van voice?

Door:
Bekijken

Cross-Border E-commerce na COVID-19

Iedere crisis heeft biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen.

Door:
Bekijken

Customer Engagement bij Manutan, Scoupy, Princess en Bouwmaat

Het panel gaat in gesprek over de best practices van customer engagement en geeft tips over hoe je dit kunt aanvliegen.

Door:
Bekijken

Hoe wordt duurzame stadslogistiek nu al toegepast?

Stadslogistiek wordt een succes als verzenders, ontvangers, consultants en stadslogistieke dienstverleners elk vanuit hun eigen rol, stappen gaan zetten. Wat zijn goede voorbeelden?

Door:
Bekijken

Innovation for Brands: van idee naar realisatie

Sinds de uitbraak van de coronacrisis zijn consumenten wereldwijd anders gaan shoppen. Eerder opgebouwde merkloyaliteit is op het spel komen te staan. Juist nu is innovatie relevant.

Door:
Bekijken

Retouren: van pijnpunt naar waarde creatie

Nederland heeft zich ontwikkeld tot kampioen retourneren bij online shopping. Een hoofdpijn dossier voor e-tailers op de Nederlandse markt? Of kun je hier ook wat aan doen?

Door:
Bekijken

Digital Identity: the new gold

Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.

Door:
Bekijken

Hét moment om zelf een marktplaats te starten

Als er een moment is om een eigen marktplaats te starten, dan is dat wel anno 2020. Hoe doe je dat? Dat leer je in deze sessie.

Door:
Bekijken

Mogelijkheden en gevolgen van robots voor de fysieke winkel

Robots zijn een opkomende technologie waarvan wordt verwacht dat zij de komende jaren in de retail voor veranderingen gaan zorgen. De ShoppingTomorrow-expertgroep Robots in Retail heeft zich de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn om met robots de

Door:
Bekijken

Winkelen met zintuigen: focus op Visual Commerce

Kijken is van groot belang bij de oriëntatie en aankoop van nieuwe producten en diensten, zintuiglijke beleving daarmee een belangrijke voorwaarde voor de winkel van de toekomst. Hoe pas je visual commerce toe?

Door:
Bekijken